اقا سلام

خوب هستین

کوچیک شما محمد....

تو سالن دانشگاه شمارتونو گرفتم

ی دل نوشته بود

خواستم بهتون بگم

اقا نادری من ۲۵ اردیبهشت امسال میشم ۱۹ ساله


من تو شکم مادرم ۷ ماهم بود ک پدر بزرگم(پدر، پدرم)فوت کرد

به دنیا ک اومدم

۳ سالم ک شد پدر خودم فوت کرد

بعد فوت پدرم


تموم اقواممون(پدری)همشون بهمون پشت کردن

هیچ خبری از منو مادرم نگرفتن

من تک فرزندم

ن خاهر

ن برادر

منو مادرمیم

اقای نادری

مادر من منو ول نکرد خب

موند ب پای من موند

باهام گریه کرد

باهام خندید

برام مادری نکرد

برام پدری کرد

سال ۹۷ که مشاوره کنکور ریاضی دادمو خوب کردم

تازه متوجه شدم ک چقدر اشتباه کردم

تنها هدفم دانشگاه فرهنگیانه

شما از حرفای بزرگان گفتیم

مام یکی بگیم

امروز ی بحثتون راجب ترسو اضطراب بود

انیشتین میگه

اگه شوقت برای پیروزی بیشتر از ترست برای شکست باشه

تو قطعا موفق میشی

خیلی چیزا ازتون یاد گرفتیم

تموم حرص خوردناتون

عصبانیتاتون

جوش زدناتون

این درو اون در زدناتون

فقط بخاطر موفقیت ماها بود

و لا غیر

درسته پولتونو گرفتین

ولی ب نظر من

بیشتر از پولی ک گرفتین خدمات ارائه کردین

انگیزه دادین

روحیه دادین

یاد دادین ک هیچوقت تو هر شرایطی جا نزنیم

موفقیت فرمول مشخصی دارد

۹۹درصد تلاش

۱ درصد استعداد

ارادتمندم

موفق باشید

یا علی مدد

به امید روزهای خوب

و این ک تو کنکور رتبه برتر شم

سال بعد زنگ بزنین

محمد....

بیا اردو نوروزی صحبت کن😁❤️

به عنوان رتبه برتر

خیلی چاکریم❤️


🌟توجه🔴

دانش آموزان شرکت کننده اردوی نوروزی 

اگه دلنوشته ای دارین